گل‌محمدي : مي‌توانيم فجر را شکست دهيم (اخبار ورزشی)
 
استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: مي‌توانيم برابر فجرسپاسي پيروز شويم.


يحيي‌ گل‌محمدي سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در نشست خبري پيش از بازي با فجرسپاسي اظهار داشت : خوشبختانه با شرايط خوبي آمديم ، تشکر مي‌کنم از مسئولان شيرازي که ما را مورد لطف قرار دادند . از هواداران هم تشکر مي‌کنم ، بازي سختي پيش رو داريم ولي با تمرکز خوب بازيکنان به دنبال سه امتياز هستيم ، بازي مقابل فجرسپاسي براي هر تيمي دشوار است.

وي ادامه داد : وضعيت ما خوب است به جز پولادي که محروم است و محمد قاضي هم به دليل مصدوميت نداريم و بقيه بازيکنان را در اختيار داريم ، اميدوارم با ارائه يک بازي هجومي سه امتياز را بگيريم . مشکل پروويچ هم حل شد و مي‌توانيم از او استفاده کنيم و احتمالا از اين بازيکن استفاده خواهيم کرد . رضا حقيقي هم تازه به جمع پرسپوليس اضافه شده و اميدوارم يکي از بازي‌هاي خوبش را انجام بدهد.

گل‌محمدي تصريح کرد : فجر جوان و دونده‌ است ، بايد از موقعيت‌هاي گلزني خود استفاده کنيم و مي‌توانيم برنده شويم و اميدوارم هر دو تيم بازي خوبي انجام بدهيم . در شيراز تمرين نمي‌کنيم و صبح در تهران تمرين کرديم .

گل‌محمدي در مورد وضعيت کريم باقري گفت : او به کادر فني مربيگري اضافه نشده چون مدرک ندارد اما به عنوان مدير فني در آينده نزديک با ما کار خواهد کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان